مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
۰ نفر

همزمان با عید سعید غدیر خم در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بیست و یکمین کنسرت رایگان با حضور گروه پازل بند با ظرفیت نامحدود از ساعت ۲۰ اجرا می‌شود.

پازل بند

به گزارش همشهری آنلاین؛ بیستمین کنسرت رایگان منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در ادامه برنامه هم‌نشینی و دورهمی خانوادگی «شب‌های لبخند» روز دوشنبه ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود. کنسرت‌ رایگان گروه پازل بند با ظرفیت نامحدود و به صورت رایگان از ساعت ۲۰ در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اجرا می‌شود.

همزمان با عید سعید غدیر خم نیز بیست و یکمین کنسرت رایگان با حضور یکی دیگر از خوانندگان مطرح حوزه موسیقی پاپ در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود که نام خواننده و زمان برگزاری این کنسرت بزودی اطلاع رسانی می‌شود.

پیش از این کنسرت رایگان خوانندگان بسیاری از جمله سالار عقیلی، حمید عسگری، شهرام شکوهی، امیر تاجیک، سینا درخشنده، محمد علیزاده و علی عبدالمالکی با حمایت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در بوستان آب و آتش برگزار شده است که با اجرای کنسرت‌ پیش‌رو، ویژه برنامه هم‌نشینی و دورهمی خانوادگی «شب‌های لبخند» به بیستمین شب خود می‌رسد.

علاقه مندان برای حضور در این کنسرت می‌توانند به خیابان نلسون ماندلا(آفریقا)، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، بوستان نوروز، میدان مشاهیر مراجعه کنند.

کد خبر 860197
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha